17 oktober, måndag, 09:18

God morgon, nu är jag klar för att gå till skolan och laddar ner lite nya låtar till min mobil. Jag börjar tio i tio idag, det är ju skönt med lite sov morgon, men vad f*n så klart man inte får.. Dom håller på att bygga om en affär nedanför så hela huset skakar av att dom borrar. Att väckas på det sättet är inte speciellt skönt. Min söta kille ligger och sover. Han är ledig varje måndag och det är jag väldigt avundsjuk på, jag vill också vara ledig en till dag i veckan + denna vecka slutar vi inte tolv på fredagar längre vi ska ha en till lektion då. Det stör mig något enormt, men vad kan jag göra? de nada. Men nu måste jag sätta på mig skorna och dra. Hoppas ni har det bra idag jag bloggar igen ikväll, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0