17 oktober, måndag, 20:16

God kväll.
Att gå till skolan en måndag är ju aldrig roligt men måste man så måste man. Den förra månaden i skolan höll vi på med ett projekt som heter M.I.T som äntligen är slut. Nu denna vecka ska vi börja med ett nytt projekt som heter ritblocket som ska bli skit kul, kommer att lägga ut bilder och förklara mer när jag vet mer. Idag fick jag veta att jag fick G på mitt fysik prov också som känns skit bra för det var så jävla svårt. Hoppas att jag fick G på min examinations uppgift också.
När jag kom hem från skolan så satte jag mig direkt vid min dator och skrev på min novell som ska vara inlämnad på onsdag sen har jag bara ätit klubba och pluggat matte. Exakt klockan 20:00 var jag klar och la mig i min säng och gosar med min kille och kollar på prämieren av waterwörld, som är på kanal 6 klockan 20:00 varje måndag. Snart ska vi äta kvällsmat sen går jag och lägger mig. Dagen har varit seg men jag har hunnit med massa bra. Hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0